حترام به پدرو مادر


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



تاریخ : سه شنبه 5 اسفند 1399
بازدید : 224
نویسنده : خودم

احترام به والدین چند روش ساده برای نشان دادن عشق و احترام به والدین
شری هاینز
شری به پیوندهای خانوادگی اعتقاد دارد. او خانواده و دوستانش را دوست دارد و برای روابط ارزش زیادی قائل است.

چند روش را کاوش کنید تا به والدین خود نشان دهید چقدر آنها را دوست دارید ، آنها را احترام می کنید و به آنها احترام می گذارید.
چند روش را کاوش کنید تا به والدین خود نشان دهید چقدر آنها را دوست دارید ، آنها را احترام می کنید و به آنها احترام می گذارید.

 

راه های احترام به والدین

احترام به پدر و مارد

 

مانند هر انسان روی کره زمین ، والدین نیز خواهان عشق هستند و شایسته احترام هستند.مادر برای زنده كردن كودك ، شب های بی خوابی ، صبح های ناخوشایند و دردهای سخت زایمان را پشت سر می گذارد. پس از همه اینها ، او فرزند خود را "شکوه تاجگذاری" خود می نامد. کودک وقتی بزرگ می شود ، آنها را تغذیه می کند ، استحمام می کند و لباس می پوشاند و آنها را در آغوش خود حمل می کند. پدر نیز شبهای بی خوابی زیادی دارد. او از مادر حمایت می کند و مانند یک ابرقهرمان از کودک مراقبت می کند. او تمام تلاش خود را می کند تا اطمینان حاصل کند که فرزندش شانس بیشتری در زندگی نسبت به او دارد.

قسمت ناراحت کننده این است که آنها همه این کارها را به امید زندگی خوب و طولانی برای فرزندشان انجام می دهند. و حتی اگر کودک سعی کند نیمی از آن را جبران کند ، آنها این کار را برای "بازپرداخت" والدین انجام می دهند. روش های زیادی برای انتقال عشق شما به دوستان و همسرتان وجود دارد. اما چگونه عشق و سپاس خود را نسبت به والدین ابراز می کنید؟ پاسخ ساده است: با احترام و تکریم آنها.

1. نسبت به والدین خود نگرش مثبت ایجاد کنید.

هنگامی که کودکان دلایل احترام والدین را می خوانند ، ممکن است احساس کنند که این امر در مورد آنها صدق نمی کند زیرا والدین آنها متفاوت هستند. شاید این درست باشد ، یا شاید این چیزی است که همه احساس می کنند.

والدین هرگز قصد ندارند رابطه بدی با فرزندان خود برقرار کنند. با این وجود همه چیز ممکن است اشتباه پیش برود ، به خصوص اینکه والدین یکی از سخت ترین کارها است. وقتی درباره والدین خود افکار مثبتی ایجاد می کنید ، به احتمال زیاد به آنها احترام گذاشته و آنها را دوست خواهید داشت.

2. خاطرات بد را مطرح نکنید.

والدین ممکن است برای فرزندان خود تصمیم بگیرند ، بر سر آنها فریاد بزنند یا حتی از آنها سو abuse استفاده کنند. ممکن است کسی باشید که آنجا بوده است. اما امروز ، احتمالاً شما این را می خوانید زیرا حداقل بخشی از آنها را بخشیده اید. آوردن خاطرات بد فقط باعث تلخ شدن رابطه شما با والدین می شود.

3. آنها را در اولویت خود قرار دهید.

شما یک بار اولویت والدین خود بودید (و هنوز هم هستید). شاید مادر شما برای مراقبت از شما کار خود را رها کرده یا ساعات بیشتری برای سرمایه گذاری در تحصیل شما کار کرده است. از روزی که شما به دنیا آمدید ، تصمیمات او بر اساس شما بود. وقت آن است که شما لطف کنید.

4- دیدگاه آنها را در نظر بگیرید.

سعی کنید همه چیز را از دیدگاه آنها ببینید و درک کنید که از کجا می آیند. تجربه زندگی آنها با شما متفاوت است و تصمیماتشان نیز متفاوت است. با تلاش برای درک دلایل خود را در برابر آنها فروتن کنید.

5- هنگام عصبانیت آنها را آرام کنید.

در شرایط بدخلقی پدر و مادر تحمل داشته باشید و سعی کنید آنها را ناراحت نکنید. حتی اگر احساس تنش می کنید ، سعی کنید خود را مهار کنید و از گفتن حرف های بد پرهیز کنید. با افزایش سن ، والدین شما ممکن است دمدمی مزاج شوند. اگر فقط از روی عصبانیت صحبت می کنند به حرفهای آنها توجه نکنید.

6. اگر با آنها مخالف هستید ، در این مورد بی ادب نباشید.

ممکن است با بسیاری از نظرات والدین خود موافق نباشید و حق با شما باشد. با این حال ، لازم نیست با مخالفت شدید با آنها ، نکته ای را بیان کنید. هنوز می توانید آنها را بشنوید و سپس تصمیمات خود را بگیرید. ارتباط خوب می تواند شکاف نسلی بین شما و والدینتان را برطرف کند.

7. به والدین خود اعتبار دهید - و انجام دهید.

هر زمان که در یک مسابقه برنده شدید یا با یک پروژه موفق شدید ، به یاد داشته باشید که در این راه ، از پدر و مادر خود ، کمک زیادی کرده اید. والدین ما مهارت های اساسی زندگی را به ما می آموزند. یکی از راه های نشان دادن قدردانی خود این است که به آنها اعتبار دهید و از موفقیت های خود برای آنها اعتبار بخواهید. بگذارید آنها از پرورش شما به عنوان یک فرد موفق احساس غرور کنند.

8- در هنگام مکالمه از تغییر موضوع خودداری کنید.

تمرکز کنید و از هر مکالمه ای که با والدین خود دارید لذت ببرید. سخنان آنها مهم است. زمانی فرا خواهد رسید که آرزو خواهید کرد صدای آنها ، سخنان آنها را بشنوید - هر چیزی ، حتی اگر بی معنی باشد - اما تنها چیزی که برایتان باقی خواهد ماند خاطرات است.

9. در حضور آنها از تلفن ها دور باشید.

وقتی دوستانتان مدام با هم تلفنی هستند در حالی که شما با هم وقت می گذرانید ، از آن متنفر هستید ، نه؟ اگر در حضور استاد یا رئیس خود تماسی نمی گرفتید ، پس نباید در مقابل والدین خود این کار را انجام دهید.

10. به آنها توجه کامل خود را نشان دهید.

در حالی که آنها صحبت می کنند ، با دقت گوش دهید و در مکالمه شرکت کنید. آنها هنگام انجام این کار احساس ارتباط بیشتری با شما خواهند داشت.

11. اگر آنها خود را تکرار می کنند ، مثل اینکه اولین بار است که آن را می شنوید ، گوش دهید.

با بزرگتر شدن افراد ، غالباً چیزهایی را فراموش می کنند و داستان هایی را که دوست دارند تکرار می کنند. اگر والدین شما با اشتیاق همان داستان های قدیمی را برای شما تعریف می کنند ، با همان اشتیاق به آنها گوش دهید.

12. از آنها مشاوره بخواهید.

مشاوره خواستن بهترین راه برای نشان دادن اعتماد به مردم و اعتماد به آنها است. والدین شما دوست دارند در تصمیم گیری شما نقش داشته باشند

منبع: https://wehavekids.com/family-relationships/Simple-ways-to-show-love-to-parents





:: برچسب‌ها: احترام به پدر مادر ,

مطالب مرتبط با این پست :

می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








به وبلاگ من خوش آمدید

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان معتبر ترین اخیار تکنولوژی و آدرس blogyara.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






RSS

Powered By
loxblog.Com